سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیچ و رولپلاک نما آزادی

شرکت راپلیست از سال 1388 در زمینه کار در ارتفاع وارد میدان شد . تمرکز راپلیست بر ارائه خدمات با کیفیت است . گواه ما ضمانت 5 ساله خدمات کار در ارتفاع می باشد.

خدمات پیچ و رولپلاک آزادی در محدوده غرب تهران توسط ماهر ترین و مجرب ترین راپل کاران شرکت راپلیست با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

پیچ و رولپلاک نما آزادی

راپلیست آماده خدمت رسانی در تمامی نقاط تهران و حومه تهران به خصوص منطقه غرب تهران می باشد.

برای دیدن خدمات راپلیست و پیچ و رولپلاک آزادی از صفحه اصلی و پیچ و رولپلاک نما دیدن کنید .

پیچ و رولپلاک نما

یقینا تا بحال پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما ساختمان ها را که به وسیله راپل کاران در نمای ساختمانها انجام میشود مواجه شده اید .به احتمال زیاد این که سنگ نمای برخی ساختمان ها نیز افتاده است را دیده اید.

سقوط سنگ نما بسیار امر خطرناکی است که می تواند خسارات جانی و مالی جبران نشدنی به با آورد.به همین دلیل بسیار از افراد نمای ساختمانهای خود را به راپل کاران میسپارند تا سنگ نمای ساختمان را پیچ و رولپلاک نمایند و از سقوط سنگ نما جلوگیری شود.

انواع رولپلاک

رولپلاک های متعددی برای مقاوم سازی نمای ساختمان به کار گرفته می شود. که نوع آن با توجه به شرایط سنگ و بست کار انتخاب می شود.در این مطلب به عمده ترین آن ها اشاره می کنیم.

رولپلاک توکار

این مدل از رولپلاک بیشترین مصرف برای پیچ کردن نما را دارد. با در نظرگرفتن این که اکثر ساختمان ها در ایران با ملات انجام می شود ، پس با قرارگیری رولپلاک توکار در ملات پشت سنگ و باز شدن آن ، میتوان سنگ را به خوبی به ملات پشت آن اسکوپ کرد.

این رولپلاک ها تنوع زیادی دارد و انتخاب اندازه آن بسته به سایز پیچی است که قرار است به کار گرفته شود.

رولپلاک روکار

از این رولپلاک بیشتر برای نصب قطعات روی سطح ها استفاده می شود. لبه روی رولپلاک موجب می شود همه ی رولپلاک داخل سطح نرود و سر رولپلاک هم با گیر کردن روی لبه سطح کمک می کند تا با بستن پیچ بدون چرخش در داخل سطح، باز شده و بتواند قطعه را نگه دارد. این مدلب از رولپلاک در پیچ و رولپلاک نما کمتر استفاده می شود.

رولپلاک پروانه ای

این مدل از رولپلاک برای نصب قطعاتی که سطح بست کار خالی است وز رابیتس یا سفال استفاده شده کمک زیادی می کند .این رولپلاک بعد از قرارگیری در داخل سطح به صورت شاخه ای باز می شود و لبه های آن به قسمت های مختلف گیر میکند. ازاین مدل رولپلاک در برخی موارد برای مقاوم سازی ساختمان به کار گرفته می شود.

رولپلاک فیشر

این رولپلاک نخست در کشور آلمان اختراع شد و با پلاستیک با کیفیت تولید شد. در حال حاضر در ایران مشابه آن تولید می شود.این رولپلاک وظیفه دارد دارد بدن هیچ ملاتی قطعه را بر روی سطح نصب کند. این رولپلاک با جمع شدن در پشت سطح به خود سطح گیر میکند و به خوبی قطعه را مهار می کند.

پیچ و رولپلاک نما آزادی

قیمت پیچ و رولپلاک نما 

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما به عوامل زیر بستگی دارد:
1- ارتفاع ساختمان
2- عرض ساختمان
3- ابعاد سنگ نما
4 – پر کار بودن طرح نما یا همان نمای رومی یا ساده
5-نوع پیچ و ابزاری به کار گرفته شده در پیچ و رولپلاک سنگ نما

هنگامی که شما با شرکت راپلیست تماس می گیرید 4 مورد اول را از شما می پرسیم . علاوه بر آن امکان دارد کارشناسان شرکت یک تصویر ارسالی از نما را بخواهند یا حتی بخواهنذ از ساختمان شما بازدید کنند.

علاوه بر این موارد کارشناسان نمی توانند هزینه پیچ و رولپلاک نما در آزادی را به صورت متر مربع با به ازای هر پیچ ارائه دهند تا کارفرما تصمیم مناسبی در خصوص قیمت اجرای پیچ و رولپلاک نما در آزادی بگیرد.کیفیت را فدای کمیت نکنید چون شرکت راپلیست خدمات خود را باقیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می کند .

پیچ و رولپلاک آزادی